Řešíte špatnou firemní kulturu a nízkou angažovanost zaměstnanců?

Pakliže toto coby majitel firmy pozorujete, je třeba s tím něco dělat, nejlépe okamžitě. Protože to je stav, který se sám nezlepší ani nevyřeší. Je to situace, kdy vaše firma „trpí“ a tím i zaměstnanci, kteří pro ni, pro vás pracují.

Chyba může být na jejich straně nebo na té vaši coby majitele firmy a vašeho vedení. Zpravidla jsou ale zaměstnanci firmy a její vedení spojité nádoby. S nadsázkou řečeno podobně jako partneři v manželství. Jestliže totiž vaši zaměstnanci mají nízký výkon, tím i špatnou produktivitu práce, jestliže jsou demotivovaní, není to samo sebou.

Špatná atmosféra a nízká motivace zaměstnanců na pracovišti bývá přímý důsledek toho, že zaměstnanci jsou z nějakého důvodu ve vaší firmě nespokojení a neochotní sami od sebe svůj přístup ke své práci změnit. V tom vám můžeme coby kariérní kouči výrazně pomoci.

Sledováním chodu vaší firmy na všech úrovních dokážeme detekovat to, co způsobuje nemotivovanost a neefektivitu práce vašich zaměstnanců. Pojmenujeme v konfrontaci s vašimi vlastními postřehy i příčiny špatné atmosféry a nizké motivace na pracovišti. K tomu s námi při koučinku dojdete k poznání, jak atmosféru na pracovišti vylepšit. Jak docílit toho, aby atmosféra byla pozitivní, podnětná a motivační.

Když pak odstraníte hned nebo postupně detekované slabiny v chodu vaší firmy, budete překvapeni, jak moc a v jak krátkém čase, se atmosféra a motivace zaměstnanců na pracovišti změní. Tím pak i zaměstnanci budou schopni a ochotni podávat lepší pracovní výkony. Budou motivovaní a nabiti pozitivnější energií. Tu pak budou přenášet na své okolí.

V takové chvíli vaše firma bude zase vzkvétat a prosperovat. Bude dávat práci těm, kdo o ni budou ve vaší firmě doopravdy stát. Takoví zaměstnanci si pak budou vážit značky, která patří vám a oni vám ji pomohou zviditelňovat. Přitom z vaší strany stačí někdy docela málo -  dávat najevo, že si vážíte práce svých podřízených, že dokážete vnímat jejich starosti, výhrady k tomu, co se děje na pracovišti.

Při koučinku vás naučíme být empatickými zaměstnavateli. Naučíme vás, jak své zaměstnance motivovat, jak do nich správně a efektivně investovat. Naučíme vás, jak atmosféru na pracovišti kultivovat a rozvíjet motivaci zaměstnanců.    

Odebírejte můj email newsletter zdarma a již vám nic neuteče. Novinky, tipy a rady pro vaši práci, zaměstnání nebo kariéru, ale také témata pracovního a osobního života. Odebírejte zde.


Rodinna firma poradenstvi
Interim managament

Přečtěte si také
03.12.2018/Osobní rozvoj Jak na konstruktivní kritiku?

Je velmi snadné pokusit se dát někomu konstruktivní kritiku, ale není vždy snadné ji přijmout. Trvá to spoustu trpělivosti a sebevědomí, abychom mohli udělat krok zpět a podívali se na to, co a jak děláme, uznat to co děláme špatně a pak přijmout radu nebo doporučení.

01.11.2018/Osobní rozvoj Jaké dovednosti budete potřebovat v roce 2020?

Možná se dá říci, že lidstvo zaznamenalo nejvíce technologického pokroku za posledních 100 let. Z tohoto důvodu se dovednosti, které vyžaduje naše povolání, neustále vyvíjejí. Lidé nyní pracují v zaměstnání, které před 20 lety neexistovalo. Vysoké školy připravují studenty na zaměstnání, které dnes neexistují a někdy připravují na zaměstnání, které již nebude existovat.

29.10.2018/Kariérní a kariérové poradenství 10 kroků ke tvorbě vaší úspěšné osobní značky

Vaše osobní značka sděluje vaši hodnotu světu - nejen potenciálním zaměstnavatelům, ale prakticky všem. Osobní značka je dnes naprosto nezbytná pro osobní rozvoj, kariérní postup, a dokonce i pro vás samotné. Vyjádření toho, kdo jste, co děláte a proč to děláte, vám pomůže postavit se k úspěchu a otevřít dveře nové kariérní příležitosti.



Chcete pomoci dosáhnout svých kariérních a podnikatelských snů?

Zanechte mi váš email a já vás budu pravidelně zásobovat tipy pro váš úspěch.

Nebo mi zavolejte na +420 605 733 267
a domluvme si schůzku