USP kandidáta. Jaké je vaše USP?

20.06.2017/Kariérní a kariérové poradenství USP kandidáta. Jaké je vaše USP? Doporučuji vám, abyste nadměrně neinvestovali do hledání zaměstnání skrze vyvěšená pracovní místa na portálech práce, ale místo toho investujte svůj čas do vlastní prezentace, která bude dobře viditelná pro personalisty, a to prostřednictvím klíčových sociálních kanálů.

Mnoho kandidátů nezná a nerozumí problematice klíčových slov a frází a nedotáhnout tak svůj profil do vyšší úrovně. Zkuste myslet jako náborář nebo personalista, co asi budou hledat na všem profilu nebo síti, jako je LinkedIn, či Facebook nebo Google.

Jaké je vaše USP

USP je zkratka z anglické složeniny Unique Selling Proposition a znamená jedinečný prodejní argument. Termín USP se používá různě, a to od oblasti tvorby textu po popis benefitů výrobků či služeb. V našem případě je to vaše USP vás jako kandidáta na trhu práce. Čím se tento kandidát liší od těch ostatních, jemu podobných? Proč bych já jako personalista měl zvolit právě vás? USP je vaší odpovědí na podobné otázky.

USP má obvykle podobu jedné až tří vět a její základní charakteristikou je stručnost, ve které své argumenty vysvětlíte. USP není vaší žádnou zbytečnou reklamou či nudným a ustáleným marketingovým sloganem, vždy za vás musí mluvit skutečná a silná fakta. USP kandidáta je tedy jakýmsi vaším stručným shrnutím vaší hodnoty nebo hodnot. USP je obvykle to co vás rychle prodá a odprezentuje.

Váš životopis by měl být přizpůsoben pro každou roli, kterou chcete zastávat. Většina HR pracovníků se právě zaměřuje na souhrn ve vašem sociálním profilu a také toto je místo, kam patří vaše USP, to je to místo, kde se hledá to nejpodstatnější, čím musíte zaujmout.

Hodně štěstí při tvoření vaší USP.

Petr

 

 


Rodinna firma poradenstvi
Interim managament

Přečtěte si také
03.12.2018/Osobní rozvoj Jak na konstruktivní kritiku?

Je velmi snadné pokusit se dát někomu konstruktivní kritiku, ale není vždy snadné ji přijmout. Trvá to spoustu trpělivosti a sebevědomí, abychom mohli udělat krok zpět a podívali se na to, co a jak děláme, uznat to co děláme špatně a pak přijmout radu nebo doporučení.

01.11.2018/Osobní rozvoj Jaké dovednosti budete potřebovat v roce 2020?

Možná se dá říci, že lidstvo zaznamenalo nejvíce technologického pokroku za posledních 100 let. Z tohoto důvodu se dovednosti, které vyžaduje naše povolání, neustále vyvíjejí. Lidé nyní pracují v zaměstnání, které před 20 lety neexistovalo. Vysoké školy připravují studenty na zaměstnání, které dnes neexistují a někdy připravují na zaměstnání, které již nebude existovat.

29.10.2018/Kariérní a kariérové poradenství 10 kroků ke tvorbě vaší úspěšné osobní značky

Vaše osobní značka sděluje vaši hodnotu světu - nejen potenciálním zaměstnavatelům, ale prakticky všem. Osobní značka je dnes naprosto nezbytná pro osobní rozvoj, kariérní postup, a dokonce i pro vás samotné. Vyjádření toho, kdo jste, co děláte a proč to děláte, vám pomůže postavit se k úspěchu a otevřít dveře nové kariérní příležitosti.



Chcete pomoci dosáhnout svých kariérních a podnikatelských snů?

Zanechte mi váš email a já vás budu pravidelně zásobovat tipy pro váš úspěch.

Nebo mi zavolejte na +420 605 733 267
a domluvme si schůzku