První dojem, je první dojem ze sociálních sítí?

27.04.2016/Ostatní Dle nejnovějších průzkumů dochází k výrazným změnám v procesu mezi náborářem a uchazečem a to následkem technologií, ale i nových technik v náboru uchazečů. Letošní průzkum ukazuje, že náboráři snižují kvalitu svého náborového procesu, ale o to víc rozšiřují své schopnosti ve využití sociálních médií. I na Vás se podívá...

Souhrn priorit pro náboráře-recruitery pro rok 2016:

  • rostoucí zájem o pasivní talenty + 5%
  • budování zaměstnavatelské značky + 10%
  • zlepšování kvality pronájmu agenturních zaměstnanců + 28%
  • udržení zaměstnanců, retence + 13%

Pokud se jedná o délku pracovních míst, průměrná délka mezi zaměstnanci je následující:

  •  1-3 roky + 30%
  •  4-6 let + 29%
  •  7-10 let + 15%
  •  10+ let + 14%

Náboráři vždy zkoumají sociální profily kandidátů.  Bylo zjistěno, že::

  • 72% vnimá pravopisné a gramatické chyby jako velice negativní prvek.
  • 76% vnímá účast v nějaké chartitativní organizaci jako pozitivní prvek.

Během pohovorů popisují personalisté nejčastěji pozitivní dojem, pokud je uchazeč/ka:

  • nadšený/á + 87%
  • má dobrou znalost oboru + 85%
  • má konverzační a prezentační dovednosti + 79%

První dojem

Zdroj: Jobvite.com

 


Rodinna firma poradenstvi
Interim managament

Přečtěte si také
03.12.2018/Osobní rozvoj Jak na konstruktivní kritiku?

Je velmi snadné pokusit se dát někomu konstruktivní kritiku, ale není vždy snadné ji přijmout. Trvá to spoustu trpělivosti a sebevědomí, abychom mohli udělat krok zpět a podívali se na to, co a jak děláme, uznat to co děláme špatně a pak přijmout radu nebo doporučení.

01.11.2018/Osobní rozvoj Jaké dovednosti budete potřebovat v roce 2020?

Možná se dá říci, že lidstvo zaznamenalo nejvíce technologického pokroku za posledních 100 let. Z tohoto důvodu se dovednosti, které vyžaduje naše povolání, neustále vyvíjejí. Lidé nyní pracují v zaměstnání, které před 20 lety neexistovalo. Vysoké školy připravují studenty na zaměstnání, které dnes neexistují a někdy připravují na zaměstnání, které již nebude existovat.

29.10.2018/Kariérní a kariérové poradenství 10 kroků ke tvorbě vaší úspěšné osobní značky

Vaše osobní značka sděluje vaši hodnotu světu - nejen potenciálním zaměstnavatelům, ale prakticky všem. Osobní značka je dnes naprosto nezbytná pro osobní rozvoj, kariérní postup, a dokonce i pro vás samotné. Vyjádření toho, kdo jste, co děláte a proč to děláte, vám pomůže postavit se k úspěchu a otevřít dveře nové kariérní příležitosti.



Chcete pomoci dosáhnout svých kariérních a podnikatelských snů?

Zanechte mi váš email a já vás budu pravidelně zásobovat tipy pro váš úspěch.

Nebo mi zavolejte na +420 605 733 267
a domluvme si schůzku