Osobní značka a obsahový marketing

05.03.2018/Ostatní Osobní značka a obsahový marketing Pro osobní značku kandidáta, řemeslníka, živnostníka nebo podnikatele je důležitý obsah, ale…

Hledáte způsoby, jak zlepšit svůj obsah? Obsahový marketing vaší osobní značky, ať už jste kandidát, řemeslník nebo podnikatel, je důležitý, obzvláště design nebo vaše marketingová strategie. Chcete vědět, jak vytvořit infografiku, která podpoří vzhled vaší osobní značky?

Ve společnosti Visme se nebáli a rozhodli se sdílet své tipy pro obsahový marketing, skrze zajímavou infografiku.

Zde jsou nejdůležitější prvky obsahového marketingu osobní značky, které je třeba zvážit:
- paleta barev
- písmo
- umístění loga
- fotografie
- ikony
- grafy
- tón komunikace
Podívejte se na jejich infografiku pro podrobnější informace.

Osobní značka a obsahový marketing


Rodinna firma poradenstvi
Interim managament

Přečtěte si také
20.09.2018/Osobní rozvoj Úžasná týmová práce

Tři vlci v přední části smečky jsou nemocní a staří. Jejich tempo nastavuje tempo pro zbytek pětadvacetičlenné smečky.

11.09.2018/Ostatní Elon Musk & Joe Rogan

Elon působí možná trochu zvláštně v této konverzaci, ale to, co říká dává určitě smysl. Pro mě zůstane Elon Musk stále jedním z nejzajímavějších lidí ve své branži a možná vůbec nejzajímavější osobností posledních deseti let. Jeho úvahy ve videu níže.

13.08.2018/Ostatní Velký bratr vás vidí...

Kdo je velký bratr? Fiktivní postava absolutistického vůdce státu z antiutopického románu 1984 od George Orwella. Toto označení se dnes používá jako obecné označení pro vládní sledování a podobná narušení soukromí. Znáte nějakého velkého bratra z vašeho okolí?



Chcete pomoci dosáhnout svých kariérních a podnikatelských snů?

Zanechte mi váš email a já vás budu pravidelně zásobovat tipy pro váš úspěch.

Nebo mi zavolejte na +420 605 733 267
a domluvme si schůzku