Jak bojovat s depresí. Brát či nebrat antidepresiva?

08.01.2017/Osobní rozvoj V dnešní uspěchané době, zaměřené na konzum a spotřebu se některým obtížně žije. Vysoký tlak na výkon a efektivitu vede k tomu, že někteří sáhnou po nějakém řešení, které umožní dále tento tlak snášet a vzdorovat mu, nepodlehnout. Celá řada dalších lidí po antidepresivech šáhne v momentě, kdy již není schopna dále zvládat své emoce, těžkou životní situaci, nemoc a také z celá řady dalších důvodů.

Antidepresiva bohužel také na celou řadu lidí nezabírají anebo velice pozdě a pouze ve svých silnějších variantách. Také je prokázáno, že některá antidepresiva mají vedlejší účinky a šťastnější vás bohužel ne vždy udělají.

Je prokázáno, že je zde a vždy bylo více technik, jejichž prostřednictvím je možné zbavit se výrazného množství svých potíží. Existuje také mnoho studií, které prokazují, že pokud člověk pravidelně cvičí své dýchání, může zlepšit významnou část svých psychických problémů. Dýchání skvěle funguje na deprese, úzkosti, paniky, nadváhu, ale i na celou řadu jiných traumat.

Meditační praxe a řízené dýchání, dle Sudarshan Kriya jógy dokáže zmírnit těžké deprese u lidí, kteří z nějakého důvodu nereagovali na antidepresiva, uvádí nová studie zveřejněná v časopise Journal of Clinical Psychiatry.

Vědci zjistili významné zlepšení příznaků deprese a úzkosti u pacientů s depresivní poruchou, kteří se zúčastnili testování této dechové techniky v porovnání s ostatními pacienty. Úroveň deprese se porovnává dle srovnání skóre, kam můžeme zařadit skóre nálady, zájmu o určité činnosti, energie, pocity viny, sebevražedné sklony a další příznaky.

Meditační technika, která se praktikuje jako řada po sobě jdoucích rytmických dechových cvičení, která přenáší člověka do hlubokého, klidného až meditativního stavu, střídáním pomalých a klidných dechů s variací rychlých dechů. Sudarshan Kriya jóga dává lidem aktivní způsob zažití hluboké meditativního stavu, který se dá snadno naučit a začlenit do běžného života. Pacienti ve skupině jógy Kriya Sudarshan vykazovali významně větší zlepšení skóre ve srovnání s ostatními pacienty.

 


Rodinna firma poradenstvi
Interim managament

Přečtěte si také
03.12.2018/Osobní rozvoj Jak na konstruktivní kritiku?

Je velmi snadné pokusit se dát někomu konstruktivní kritiku, ale není vždy snadné ji přijmout. Trvá to spoustu trpělivosti a sebevědomí, abychom mohli udělat krok zpět a podívali se na to, co a jak děláme, uznat to co děláme špatně a pak přijmout radu nebo doporučení.

01.11.2018/Osobní rozvoj Jaké dovednosti budete potřebovat v roce 2020?

Možná se dá říci, že lidstvo zaznamenalo nejvíce technologického pokroku za posledních 100 let. Z tohoto důvodu se dovednosti, které vyžaduje naše povolání, neustále vyvíjejí. Lidé nyní pracují v zaměstnání, které před 20 lety neexistovalo. Vysoké školy připravují studenty na zaměstnání, které dnes neexistují a někdy připravují na zaměstnání, které již nebude existovat.

29.10.2018/Kariérní a kariérové poradenství 10 kroků ke tvorbě vaší úspěšné osobní značky

Vaše osobní značka sděluje vaši hodnotu světu - nejen potenciálním zaměstnavatelům, ale prakticky všem. Osobní značka je dnes naprosto nezbytná pro osobní rozvoj, kariérní postup, a dokonce i pro vás samotné. Vyjádření toho, kdo jste, co děláte a proč to děláte, vám pomůže postavit se k úspěchu a otevřít dveře nové kariérní příležitosti.



Chcete pomoci dosáhnout svých kariérních a podnikatelských snů?

Zanechte mi váš email a já vás budu pravidelně zásobovat tipy pro váš úspěch.

Nebo mi zavolejte na +420 605 733 267
a domluvme si schůzku