Hledám zaměstnance efektivně!

08.02.2016/Ostatní Hledání zaměstnanců je složitá a náročná práce, která nespočívá ve vyvěšení pozice na inzertní portál a na čekání odezvy uchazečů. Nábor je komplikovaná disciplína, která v sobě nese kromě samotného procesu interview, celou řadu marketingových a obchodních nástrojů. Mé video na téma: "Jak hledat zaměstnance efektivně", přináší ucelený pohled na komplexnost náboru v 21. století. Jako bonus přikládám 14 dalších tipů na efektivní získávání zaměstnanců!

Sdílejte vaše náborové know-how s ostatními zaměstnavateli. Pořádejte pravidelné workshopy, tématické dílny, předávejte si informace. 

  1. Disponujte špičkovými kariérními stránkami. Inspirujte se u nejlepších. Kariérní stránky nejsou pouze stránky s vyvěšenými, otevřenými pozicemi. Kariérní stránky jsou místem, po jejich navštívení by měl uchazeč mít jasno v tom, jestli jste pro něj vhodná kariérní volba. Natáčejte firemní videa, publikujte články, pište komentáře, ukazujte vaše pracovní prostředí, seznamujte se, komunikujte.
  2. Při popisu pracovní pozice buďte co nejpřesnější a nejkonkrétnější, jedině tak získáte ty nejlepší. Přidejte do popisu něco, co vaši firmu dostatečně charakterizuje a odlišuje od konkurence.
  3. Sdílejte pravidelně vaše pracovní pozice na sociálních sítích, jako jsou Google+, Facebook, Twitter, LinkedIn. S těmito kanály pracujte intenzivně. Jsou vizitkou vaší firmy, vaší kultury, vašeho pracovního prostředí.
  4. Seznamte své kolegy a spolupracovníky s tím, jaké pozice a kam hledáte a udělejte z nich vlastní náboráře a tipaře. Také je musíte odměňovat za to, že s vámi spolupracují.
  5. Jeďte na pracovní veletrh, poznávejte jak to dělají ostatní, inspirujte se.
  6. Inzerujte na kariérních portálech, ale spíše omezeně. Efektivita není příliš dobrá na to, abyste zasáhli ty správné uchazeče. Hledejte alternativní cesty, jak získat kvalitní uchazeče, díky speciálním náborovým kampaním.
  7. Pokud chcete spolupracovat s agenturou, spíše než na agenturu se zaměřte na konkrétního náboráře, který bude mít váš projekt na starosti a bude pro něj dostatečně zapálen. Získejte svého náborového experta. Mezi jednotlivými agenturami nejsou tak velké rozdíly jako spíše uvnitř nich.
  8. Nebojte se udělat bláznivou věc proto, abyste přilákali kvalitní zaměstnance.
  9. Nábor neuspěchejte, prostě si počkejte na toho nejlepšího, i když to někdy zabere dost času.
  10. Maximálně analyzujte kvalitu náborového procesu a získávejte zpětnou vazbu od uchazečů. Samotné pohovory nechte vést profesionály na nábor a nenechávejte je pouze na vašich řídích pracovnících.
  11. Nikdy nepodceňujte adaptaci nových zaměstnanců.
  12. Stále se vzdělávejte v personálním marketingu.
  13. Sdílejte vaše náborové know-how s ostatními zaměstnavateli. Pořádejte pravidelně workshopy, tématické dílny, předávejte si informace.
  14. Buďte otevření, transparentní a komunikujte.

Pokud potřebujete s některou z těchto oblastí pomoci, obraťte se na mne.
Pokud víte o dalších tipech určitě doplňte do komentáře, budu rád.

 

 


Rodinna firma poradenstvi
Interim managament

Přečtěte si také
03.12.2018/Osobní rozvoj Jak na konstruktivní kritiku?

Je velmi snadné pokusit se dát někomu konstruktivní kritiku, ale není vždy snadné ji přijmout. Trvá to spoustu trpělivosti a sebevědomí, abychom mohli udělat krok zpět a podívali se na to, co a jak děláme, uznat to co děláme špatně a pak přijmout radu nebo doporučení.

01.11.2018/Osobní rozvoj Jaké dovednosti budete potřebovat v roce 2020?

Možná se dá říci, že lidstvo zaznamenalo nejvíce technologického pokroku za posledních 100 let. Z tohoto důvodu se dovednosti, které vyžaduje naše povolání, neustále vyvíjejí. Lidé nyní pracují v zaměstnání, které před 20 lety neexistovalo. Vysoké školy připravují studenty na zaměstnání, které dnes neexistují a někdy připravují na zaměstnání, které již nebude existovat.

29.10.2018/Kariérní a kariérové poradenství 10 kroků ke tvorbě vaší úspěšné osobní značky

Vaše osobní značka sděluje vaši hodnotu světu - nejen potenciálním zaměstnavatelům, ale prakticky všem. Osobní značka je dnes naprosto nezbytná pro osobní rozvoj, kariérní postup, a dokonce i pro vás samotné. Vyjádření toho, kdo jste, co děláte a proč to děláte, vám pomůže postavit se k úspěchu a otevřít dveře nové kariérní příležitosti.



Chcete pomoci dosáhnout svých kariérních a podnikatelských snů?

Zanechte mi váš email a já vás budu pravidelně zásobovat tipy pro váš úspěch.

Nebo mi zavolejte na +420 605 733 267
a domluvme si schůzku