E-mailový podpis je Váš pomocník?

09.09.2016/Ostatní E-mailový podpis může mít při Vašich reakcích na pracovní inzerci velký dopad, i když se to na první pohled nemusí zdát. Jeho význam může být mnohem důležitější, než si myslíte. Váš e-mailový podpis je informace připojená ke konci Vašeho e-mailu, včetně jména, kontaktních údajů a občas Vaší fotografie a odkazů, takže se vlastně chová jako Vaše on-line osobní vizitka.

Váš emailový podpis toho může hodně prezentovat, Vás jako jednotlivce nebo organizaci, pro kterou pracujete. Nutnost profesionální vzhledu je opravdu důležitá. Nejen, že by měl podpis poskytnout informace příjemci e-mailu se všemi správnými kontaktními údaji, ale musí to být také odrazem vaší image značky. Někdy i tento detail může být částí prvku firemního employer brandingu.

Firma Cloud Solutions připravila jednoduchý návod k tvorbě Vašeho e-mailového podpisu.

Pár informací:

Kolik e-mailů je zasíláno každý den?

  •   existuje 2,6 miliardy e-mailových uživatelů po celém světě
  •   205 miliard e-mailů bylo posláno každý den v roce 2015
  •   48% odborníků a profesionálů nemá svůj osobní e-mailový podpis


Jak na to?

1) E-mailový podpis musí být čistý a jednoduchý: Snažte se držet hladkého, formálního a snadno čitelného písma. Vyhněte se použití příliš mnoho grafiky, barvy a písma, které mohou vypadat jako spam.
2) Volte spíše krátkou formu: Zahrňte pouze důležité informace, jako je Vaše jméno, e-mailovou adresu a jedno telefonní číslo. Několik čísel nebo e-mailů vše pouze komplikuje.
3) Informujte příjemce: Pokud podnikáte, můžete použít svůj podpis pro informování o akcích, nových výrobcích apod.
4) Vaše značka je Vaše: Vytvořte jednotnou a univerzální grafickou identitu značky tím, že všichni zaměstnanci budou mít tuto grafiku a firemní logo ve svém podpisu.
5) Jděte na to jinak: Umístěte své odkazy na sociální sítě, takže Vás lidé mohou najít na jiných platformách.
6) Uveďte další detaily: Název Vaší pracovní pozice a oddělení, aby lidé přesně věděli, s kým mluví.

E-mailový podpis má pouze samá pozitiva, takže pokud chcete ze své emailové komunikace vytěžit maximum, zkuste to.

Emailový podpis


Rodinna firma poradenstvi
Interim managament

Přečtěte si také
03.12.2018/Osobní rozvoj Jak na konstruktivní kritiku?

Je velmi snadné pokusit se dát někomu konstruktivní kritiku, ale není vždy snadné ji přijmout. Trvá to spoustu trpělivosti a sebevědomí, abychom mohli udělat krok zpět a podívali se na to, co a jak děláme, uznat to co děláme špatně a pak přijmout radu nebo doporučení.

01.11.2018/Osobní rozvoj Jaké dovednosti budete potřebovat v roce 2020?

Možná se dá říci, že lidstvo zaznamenalo nejvíce technologického pokroku za posledních 100 let. Z tohoto důvodu se dovednosti, které vyžaduje naše povolání, neustále vyvíjejí. Lidé nyní pracují v zaměstnání, které před 20 lety neexistovalo. Vysoké školy připravují studenty na zaměstnání, které dnes neexistují a někdy připravují na zaměstnání, které již nebude existovat.

29.10.2018/Kariérní a kariérové poradenství 10 kroků ke tvorbě vaší úspěšné osobní značky

Vaše osobní značka sděluje vaši hodnotu světu - nejen potenciálním zaměstnavatelům, ale prakticky všem. Osobní značka je dnes naprosto nezbytná pro osobní rozvoj, kariérní postup, a dokonce i pro vás samotné. Vyjádření toho, kdo jste, co děláte a proč to děláte, vám pomůže postavit se k úspěchu a otevřít dveře nové kariérní příležitosti.



Chcete pomoci dosáhnout svých kariérních a podnikatelských snů?

Zanechte mi váš email a já vás budu pravidelně zásobovat tipy pro váš úspěch.

Nebo mi zavolejte na +420 605 733 267
a domluvme si schůzku