E-mailový podpis je Váš pomocník?

09.09.2016/Ostatní E-mailový podpis může mít při Vašich reakcích na pracovní inzerci velký dopad, i když se to na první pohled nemusí zdát. Jeho význam může být mnohem důležitější, než si myslíte. Váš e-mailový podpis je informace připojená ke konci Vašeho e-mailu, včetně jména, kontaktních údajů a občas Vaší fotografie a odkazů, takže se vlastně chová jako Vaše on-line osobní vizitka.

Váš emailový podpis toho může hodně prezentovat, Vás jako jednotlivce nebo organizaci, pro kterou pracujete. Nutnost profesionální vzhledu je opravdu důležitá. Nejen, že by měl podpis poskytnout informace příjemci e-mailu se všemi správnými kontaktními údaji, ale musí to být také odrazem vaší image značky. Někdy i tento detail může být částí prvku firemního employer brandingu.

Firma Cloud Solutions připravila jednoduchý návod k tvorbě Vašeho e-mailového podpisu.

Pár informací:

Kolik e-mailů je zasíláno každý den?

  •   existuje 2,6 miliardy e-mailových uživatelů po celém světě
  •   205 miliard e-mailů bylo posláno každý den v roce 2015
  •   48% odborníků a profesionálů nemá svůj osobní e-mailový podpis


Jak na to?

1) E-mailový podpis musí být čistý a jednoduchý: Snažte se držet hladkého, formálního a snadno čitelného písma. Vyhněte se použití příliš mnoho grafiky, barvy a písma, které mohou vypadat jako spam.
2) Volte spíše krátkou formu: Zahrňte pouze důležité informace, jako je Vaše jméno, e-mailovou adresu a jedno telefonní číslo. Několik čísel nebo e-mailů vše pouze komplikuje.
3) Informujte příjemce: Pokud podnikáte, můžete použít svůj podpis pro informování o akcích, nových výrobcích apod.
4) Vaše značka je Vaše: Vytvořte jednotnou a univerzální grafickou identitu značky tím, že všichni zaměstnanci budou mít tuto grafiku a firemní logo ve svém podpisu.
5) Jděte na to jinak: Umístěte své odkazy na sociální sítě, takže Vás lidé mohou najít na jiných platformách.
6) Uveďte další detaily: Název Vaší pracovní pozice a oddělení, aby lidé přesně věděli, s kým mluví.

E-mailový podpis má pouze samá pozitiva, takže pokud chcete ze své emailové komunikace vytěžit maximum, zkuste to.

Emailový podpis


Krize ve vztahu
Budujte osobní značku

Přečtěte si také
13.08.2018/Ostatní Velký bratr vás vidí...

Kdo je velký bratr? Fiktivní postava absolutistického vůdce státu z antiutopického románu 1984 od George Orwella. Toto označení se dnes používá jako obecné označení pro vládní sledování a podobná narušení soukromí. Znáte nějakého velkého bratra z vašeho okolí?

12.08.2018/Ostatní Rituály slavných. Jak přicházejí na své nápady?

V této zábavné grafice od firmy Business Backers se dozvíte o podivných metodách devíti skvělých mozků, aby uvolnily své tvůrčí podněty.

09.08.2018/Osobní rozvoj Maharišiho efekt

V jedné literatuře jsem se setkal se zajímavou technikou a dovolte mi se s vámi podělit o toto téma, kterým je transcendentální meditace. Jedná se o techniku, kterou v západním světě začal od roku 1958 rozšiřovat Mahariši Maheš Jogi, původem z Indie.



Chcete pomoci dosáhnout svých kariérních a podnikatelských snů?

Zanechte mi váš email a já vás budu pravidelně zásobovat tipy pro váš úspěch.

Nebo mi zavolejte na +420 605 733 267
a domluvme si schůzku