Chcete více klientů?

01.02.2014/Ostatní Chcete více klientů? V rámci své koučovací praxe také realizuji poradenství pro podnikatele. Tímto článkem bych rád trochu poodkryl, v jakých oblastech mohu pomoci s rozvojem. Jednou z oblastí, kterou má smysl jednoznačně rozvíjet je budování Vašeho jména skrze kreativní obsah, který musíte začít tvořit. Myslím tím, tvorbu obsahu, jako jsou články, blog, ebooky, veletrhy, přednášková činnost, návody a celou řadu dalších témat.

Pokud chcete zaujmout své klienty, mělo by Vaše sdělení obsahovat vše, co v sobě skrývá akronym: RVAD:

R – Relevantní

V – Vzdělávací, ale také zábavný

A – Autentický

D – Důvěryhodný

Práce s těmito prvky bude tvořit jakýsi obsah Vašeho marketingu. Pokud budete publikovat tyto prvky na Váš web nebo umísťovat na sociální sítě nebo připravovat akviziční telefonáty, dávat rady a doporučení, vždy se snažte, aby tyto prvky byly obsaženy ve Vaší komunikaci.

Relevantní, důležitý, věcný – To co chcete napsat nebo sdělit, by se mělo ať už aktivně nebo pasivně snažit něco prodat. Umísťováním roztomilých obrázků nebo videí na Váš Facebook není dost proto, abyste mohli tento kanál otočit v prodejní médium, tedy pokud nejste fotograf nebo točíte videa, pro tyto účely určitě. Také můžete různá média používat pro témata, která jsou mimo záběr Vašeho podnikání, ale snažte se tvořit obsah, který bude co nejvíce platný pro Váš obor a Vaše publikum.

Vzdělávací a zábavný – Celá Vaše komunikace s potenciálními zákazníky by měla působit ve třech základních oblastech.

Vzdělávací: Tento druh komunikace informuje Vaše publikum o principech, dovednostech, faktech a zajímavých zdrojích. Tyto zdroje jim mohou pomoci se zacílením a dosažením jejich vlastních cílů.

Zábavný: Komunikace je kategorie, která může Vaše publikum rozesmát, cítit se dobře, mít své touhy a sny. Vyprávějte Vaše historky, vtipy, sdílejte hudbu a positivní témata.

Třetí oblastí je evokativní obsah. Slova nebo obrázky často spustí ve Vašem publiku emoce, úctu, radost, prožitek, ale i zájem. Tyto oblasti stimulují zájem o Vaše služby prozkoumat je hlouběji nebo mohou inspirovat, motivovat nebo také evokovat empatii.

Autentický: Vše co sdělíte Vašim potenciálním klientům, musí být prezentováno jako Váš opravdový, upřímný hlas toho, kdo skutečně jste. Zasíláním potenciálním klientům dlouhé prezentační dopisy a emaily s tvrdými prodejními argumenty, které nikdy nepoužijete, ani v běžné konverzaci jsou neautentické. Používejte slova, věty, slovní konstrukce, která jsou Vám blízká a popisují Vaši osobnost a styl Vaší práce.

Důvěryhodný: Konzistentně vytvářejte komunikaci na základě všech výše zmíněných elementů ke vzbuzení důvěry k Vám. Nekomunikujte irelevantní témata nebo nudná a zbytečná. Buďte opravdový, hledejte a přemýšlejte, co povzbudí jejich důvěru. Buďte zdravě sebevědomí. Pokud Vám klient důvěřuje, obvykle si Vás i najme!

Všechny tyto prvky, které bude obsahovat Vaše marketingové sdělení, Vám pomohou k získání nových klientů, zvýšení Vašeho sebevědomí a k posílení důvěry k Vaší značce.

Další článek: Chcete podnikat a nevíte jak na to?

 


Rodinna firma poradenstvi
Interim managament

Přečtěte si také
03.12.2018/Osobní rozvoj Jak na konstruktivní kritiku?

Je velmi snadné pokusit se dát někomu konstruktivní kritiku, ale není vždy snadné ji přijmout. Trvá to spoustu trpělivosti a sebevědomí, abychom mohli udělat krok zpět a podívali se na to, co a jak děláme, uznat to co děláme špatně a pak přijmout radu nebo doporučení.

01.11.2018/Osobní rozvoj Jaké dovednosti budete potřebovat v roce 2020?

Možná se dá říci, že lidstvo zaznamenalo nejvíce technologického pokroku za posledních 100 let. Z tohoto důvodu se dovednosti, které vyžaduje naše povolání, neustále vyvíjejí. Lidé nyní pracují v zaměstnání, které před 20 lety neexistovalo. Vysoké školy připravují studenty na zaměstnání, které dnes neexistují a někdy připravují na zaměstnání, které již nebude existovat.

29.10.2018/Kariérní a kariérové poradenství 10 kroků ke tvorbě vaší úspěšné osobní značky

Vaše osobní značka sděluje vaši hodnotu světu - nejen potenciálním zaměstnavatelům, ale prakticky všem. Osobní značka je dnes naprosto nezbytná pro osobní rozvoj, kariérní postup, a dokonce i pro vás samotné. Vyjádření toho, kdo jste, co děláte a proč to děláte, vám pomůže postavit se k úspěchu a otevřít dveře nové kariérní příležitosti.



Chcete pomoci dosáhnout svých kariérních a podnikatelských snů?

Zanechte mi váš email a já vás budu pravidelně zásobovat tipy pro váš úspěch.

Nebo mi zavolejte na +420 605 733 267
a domluvme si schůzku